بــ‘ـيــــونة

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

للجيل خالي من المواد الفاسده...ههه

نكت روووووعه

مجنونه بيونه
    مجنونه بيونه
    Admin

نكت روووووعه Empty نكت روووووعه

مُساهمة  مجنونه بيونه الأربعاء يونيو 30, 2010 2:54 am

نواصل مع النكت:
    واحد قال لابوه بابا عاوز اكمل دراستى برة قال و ايه المشكلة ،قول لامك تفرشك فى الحوش بس خد بالك لتبرد Razz
    مرة اتنين اغبية كانوا ماشيين طلع عليهم اسد راح واحد رمى عليه طوبة و قعد يجرى و بص وراه لقى زميله واقف ما بيجريش ليه ؟ قاله واجرى ليه موانا اللى ضربته
    مرة واحدة حامل ابنها الصغير بيسالها ايه اللى فى بطنك ده يا ماما قالتله : ده اخوك يا حبيبى .....تانى يوم فى المدرسة المدرس ساله : انت عندك اخوات ؟ قاله : كان عندى واحد بس ماما اكلته
    مرة تلميذ بيسال الاستاذ بيقول له : هو ممكن يعاقب الانسان على حاجة معملهاش ؟ قاله له : لا طبعا ، ففرح التلميذ اوى و قاله له خلاص انا معملتش الواجب
    في 3 تاخرو عن المدرسه سالهم المدرس ليش تاخرتو الاول قال كان المفتاح ضايق و كنت ادور عليه و الثاني قال انا كنت ادور معاه الثالث قال انا كنت دايس عليه
    صعيدي جابت مرته بنت الساعه الثالثه مساءا ذبح البنت السبب يقول ماعندي بنات تجي اخر الليل
    كان أحد البخلاء بسير على الطريق حافي القدمين ويضع حدائه تحت إبطه ودون أن ينتبه ارتطمت قدمه بحجر فجرح جرحا بليغا بأصابع قدمه، فقال في نفسه الحمد لله أني لم أكن أرتدي حدائي الجدبد وإلا لكان تمزق [/center]

و ان شا الله تعجبكم النكت
    ابي ردود

عدل سابقا من قبل مجنونه بيونه في الأربعاء يونيو 30, 2010 3:03 am عدل 1 مرات
    مجنونه بيونه
    مجنونه بيونه
    Admin

نكت روووووعه Empty رد: نكت روووووعه

مُساهمة  مجنونه بيونه الأربعاء يونيو 30, 2010 3:01 am

وين الردوووووود Question Question Exclamation Exclamation Suspect

الوقت/التاريخ الآن هو الإثنين يوليو 01, 2024 11:13 am